معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گفت: این پروژه با اعتبارات امسال تکمیل نمی‌شود و برای تکمیل آن باید بر برنامه ششم توسعه متمرکز شویم.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،نوبخت با بیان اینکه دولت در بودجه سال 93 بر اجرای پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد متمرکز است گفت: اگر همه اعتبارات بودجه 93 را که 40 هزار میلیارد تومان است در 2906 طرح ناتمام کشور هزینه کنیم بازهم امکان تکمیل آنها وجود ندارد و سال آینده هم به اندازه نرخ تورم و افزایش فهرست بها به نرخ تکمیل آنها افزوده می‌شود.

وی افزود: تعدادی از طرح‌های بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی در قانون بودجه 93 آورده شده و برای تکمیل آنها برنامه‌ریزی شده است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اشاره به پروژه تالار مرکزی سنندج اضافه کرد: این پروژه با اعتبارات امسال تکمیل نمی‌شود و برای تکمیل آن باید بر برنامه ششم توسعه متمرکز شویم.

نوبخت با بیان اینکه این پروژه تاکنون پیشرفت بسیار پایینی داشته است گفت:اگر استاندار کردستان و شورای برنامه ریزی استان تشخیص دهند که پروژه تالار سنندج جزو پروژه‌های اولویت دار است تلاش می‌کنیم این امر را در بودجه لحاظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که خارج از برنامه به تعهدات اضافه شده و عملیات اجرای آنها آغاز شده با کندی پیشرفت انجام کار مواجه هستند.س
 
برچسب ها: تالار ، نوبخت ، اولویت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.