وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای تاکید کرد، اقدام فرانسه و آلمان در جلوگیری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این دو کشور، مانع از مشارکت شهروندان سوری در انتخابات می شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا:دمشق اعلام کرد، فرانسه و آلمان شهروندان مقیم در این دو کشور را از مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سوریه که قرار است کمتر از یک ماه دیگر برگزار شوند، منع می کند.دمشق گفت:مخالفت این دو کشور با اجرای رای گیری در سفارت سوریه از مشارکت شهروندان در انتخابات جلوگیری می کند.

سازمان ملل و کشورهای حامی معارضان مسلح سوری پیشتر با برگزاری انتخابات که پیش بینی می شود، بشار اسد بار دیگر در آن رئیس جمهور سوریه شود، مخالفت کرده اند.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای افزود:فرانسه از طریق مخالفت با انتخابات، علیه ملت سوریه تبلیغات خصمانه خود را آغاز کرده است و پاریس به سفارت ما اعلام کرده است که برگزاری انتخابات در سرتاسر این کشور مخالف است.

وزارت خارجه سوریه افزود:این اقدام فرانسه در راستای حمایت آشکار از تروریستها در سوریه و اتحاد با آنها برای نابودی این کشور صورت می پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار