سری جدید برنامه «گل آموز» از نیمه خرداد روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش؛ سارا روستا پور تهیه کننده برنامه «گل آموز» گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان سری جدید برنامه گل آموز با تغییراتی از شبکه آموزش پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه در سری جدید دکور برنامه تغییر می کند افزود: برای اینکه ما به دنبال آموزش کودکان هستیم و می خواهیم از طریق جذابیت ها کودکان را به سمت آموزش سوق دهیم جنبه های نمایشی این برنامه را بیشترکردیم و در سری جدید شاهد عروسک های جدید هستیم.

روستاپور خاطرنشان کرد: ما در برنامه گل آموز تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین آموزش ها را برای دانش آموزان مقطع دبستان داشته باشیم.

وی بیان داشت: موضوعات برنامه هفتگی انتخاب می شود و هر روز در برنامه سعی می شود کودکان را با زندگی شاعران، آشپزی، ادبیات، ضرب المثل و... آشنا کنیم.

تهیه کننده برنامه «گل آموز» با اشاره به رضایت خانواده ها ازآموزش های صورت گرفته به کودکان تصریح کرد: با توجه به متفاوت بودن سبک این برنامه، آموزش به کودکان غیر مستقیم می باشد به همین خاطر مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است.

برنامه زنده «گل آموز» به تهیه کنندگی سارا روستاپور هر روز ساعت 14:30 با آیتم های شاد و جذاب ویژه کودکان از شبکه آموزش سیما  پخش می شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.