مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دیدار پر شور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بخصوص مردم ایلام با رهبر معظم انقلاب، عده‌ای به نام مبارزه در برابر ابرقدرت‌ها جیب مردم را زدند / به فکر مدد باشیم نه مچ‌گیری، پایان مهندسی معکوس پهپاد RQ170/ رونمایی از دو موشک "هرمز 1 " ضد رادار و "هرمز 2" ضد ناو " و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


دیدار پر شور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بخصوص مردم ایلام با رهبر معظم انقلاب

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/23/2254169_586.jpg
در سالروز ولادت با سعادت مولی الموحدین امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم بخصوص مردم و روحانیون استان ایلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

عده‌ای به نام مبارزه در برابر ابرقدرت‌ها جیب مردم را زدند / به فکر مدد باشیم نه مچ‌گیری


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/23/2254059_922.jpg
رییس جمهور کشورمان گفت: همه باید کمربندها را ببندیم ، با شعر و شعار استقلال درست نمی‌شود، با شعار عزت درست نمی‌شود، با فریاد و هوچی بازی عظمت مملکت درست نمی‌شود همه باید به صحنه بیاییم.

پایان مهندسی معکوس پهپاد RQ170/ رونمایی از دو موشک "هرمز 1 " ضد رادار و "هرمز 2" ضد ناو "

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/23/2254008_125.jpg
توانمندی‌های نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" شب گذشته 22 اردیبهشت در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور "سردار امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پخش برنامه سمت خدا ادامه می‌یابد
با پایان قرارداد تهیه کننده سابق برنامه "سمت خدا"، تهیه کنندگان جدید این برنامه تعیین و کار خود را آغاز کردند.

ظریف در راس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای‌ کشورمان عازم وین شد
وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش تهران را به مقصد وین ترک کرد.

بازدید رییس جمهوری از مرکز توانبخشی سالمندان توحید
رییس‌جمهوری صبح امروز (سه شنبه) همزمان با میلاد با برکت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر از مرکز توانبخشی سالمندان توحید بازدید کرد.

رعایت "حقوق متهم" در قانون جدید آیین دادرسی کیفری بسیار پررنگ است
مطابق ماده 50 قانون جدید آیین دادرسی کیفری چنانچه شخصی در مظان اتهام جرم قرار گرفت، چنانچه در دادگاه مشخص شود که فرد مذکور مجرم نیست، قرار مجرمیت در این قانون تبدیل به قرار جلب دادرسی شده و دادسرا حق ندارد فرد را مجرم خطاب کند، چراکه مطابق قانون اساسی اصل بر برائت است.

تاکید امام(ره) نسبت به حفظ سلسله مراتب و نظم در کار/ طرح استدلالی حکومت اسلامی زلزله‌‌ای در افکار حوزویان پدید آورد

طرح استدلالی حکومت اسلامی و ضرورت قیام برای تحقق آن زلزله‌ ای در افکار حوزویان پدید آورد و یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسائل فقه اسلامی و شیعی را که درغبار ناباوری نسبت به تحقق آن، مورد غفلت قرار گرفته بود، در مرحله‌ نظری به روشنی روز اثبات کرد و در مقام عمل نیز آنچه را در طول قرن‌ها برای مومنان یک آرزوی دست نایافتنی بود محقق ساخت و آنچه را در تصور نمی‌گنجید به تصدیق آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار