از گوشه و کنار شنیده می شود حرفهای بعد از فینال اختلافاتی را داخل باشگاه مهرام به وجود آورده و از طرفی سرپرست مهرام با مطرح کردن پایان قرارداد هاشمی بعد از فینال احتمال تغییر مربی را مطرح کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از پایان فینال سوپرلیگ بسکتبال حرف و حدیثهایی از باشگاه مهرام به گوش رسید که البته تایید شده نیستند. شنیده می شود بعد از باخت آخر مهرام مقابل پتروشیمی، مصطفی هاشمی سرمربی مهرام در صحبتهایی اشاره کرده است که صمد نیکخواه دیگر مانند گذشته نیست و به نوعی گوشه ای از باخت تیم را به عملکرد این بازیکن مرتبط دانست.

بعد از این جریان صمد نیکخواه هم در مصاحبه ای از ایرادات فنی تیم گفت و اینکه مقابل دفاع پتروشیمی هیچ برنامه ای نداشتند. اما خارج از فضای مصاحبه هم گویا مقصر شمرده شدن برای باخت برای کاپیتان تیم ملی خوشایند نبوده و ناراحتی خود را به باشگاه هم انتقال داده است.

با توجه به قهرمان نشدن برای دومین سال متوالی و بعد از شایعات بالا شنیده شد که هیئت مدیره باشگاه مهرام هم به دنبال همراه بردن مربی دیگری به جام باشگاههای آسیا است.

 صمدزاده سرپرست مهرام هم در برنامه زنده تلویزیونی ورزش ایران که از شبکه جام جم پخش شد برای اولین بار در مورد سرمربی تیم گفت: مصطفی هاشمی سرمربی تیم تنها تا پایان لیگ با مهرام قرارداد داشت و برای ادامه کار باید در هیئت مدیره تصمیم گیری شود.

تماس روز گذشته ما با سرپرست مهرام هم حاکی از این بود که جلسات هیئت مدیره ادامه دارد و هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.

صمدزاده: باشگاه کوچکی نیستیم که این مسائل در تصمیماتمان تاثیر بگذارد

حمیدرضا صمدزاده سرپرست مهرام بعد از تمام این بحثها، تاثیرگذاری صمد در تصمیمات باشگاه را به طور کامل رد کرد و توضیح داد: صمد نیکخواه بازیکنی نیست که خود را وارد چنین مسائلی کند و ما هم باشگاه کوچکی نیستیم که این مسائل در تصمیماتمان تاثیر بگذارد. بحث سرمربیگری تیم تصمیم جمعی است و حق باشگاه است که در مورد مربی تیم برای جام باشگاهها و فصل بعد تصمیم بگیرد. هنوز هم هیچ تصمیمی به صورت قطعی گرفته نشده است.

صمد: رضا مشحون طرفدار پتروشیمی بود/مشحون: صمد راست می گوید!

به جز بحثهای داخلی باشگاه مهرام، جالبترین صحبتهای بعد از فینال هم به حضور صمد نیکخواه در برنامه ورزش ایران در شبکه جام جم برمی گردد. مسئولان این برنامه از گیبسون بازیکن خارجی پتروشیمی هم دعوت کرده بودند که به دلایلی امکان حضور این بازیکن در برنامه فراهم نشد و روند برنامه کاملا یک طرفه پیش رفت. هر چند شبکه ورزش هم در میانه بازیهای فینال برنامه هایی داشت که یک طرفه به سود تیم پتروشیمی پیش رفته و در مجموع عملکرد برنامه های صدا و سیما در جریان بازیهای فینال و بعد از آن با ایراداتی روبرو بود.

اما صمد نیکخواه بعد از انتقاد از حضور نزدیک به 200 تماشاگر پتروشیمی در بازی آخر فینال و تشویقهای پیاپی آنها در پاسخ به سوالی در مورد غیبت مشحونها در فینال گفت: ما خوشحالیم که آقای رضا مشحون در فینال حضور نداشت چون ایشان متاسفانه در جریان فینالها به طرفداری از پتروشیمی می پرداخت و اگر بود شاید همان 20 امتیاز هم بالا نمی افتادیم.

بعد از این صحبتها محمود مشحون رئیس فدراسیون روی خط برنامه آمد و در حالی که به نظر می رسید حرفهای صمد را قبل از تماس تلفنی نشنیده است گفت: صمد نیکخواه کاپیتان ارزشمند تیم ملی کشور است. وی همیشه راست می گوید و حرفهای او را چشم بسته هم قبول دارم.

رئیس فدراسیون بعد از این موضوع بد اخلاقیهای انجام شده در بازی آخر فینال و میزبانی پتروشیمی را تایید کرد و همچنین آوردن جام به سالن در حالی که قهرمانی پتروشیمی قطعی نشده بود را از هر نظر نادرست دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: فینال ، سوپرلیگ ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار