مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور مراسم معنوی اعتکاف در مساجد استان اردبیل آغاز و نزدیک به 10 هزار نفر در آنها معتکف شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حجت الاسلام مهدی ستوده افزود: درب 50 مسجد برای پذیرایی از معتکفان در جای جای استان گشوده شده و تمام این مساجد از لحاظ بهداشتی توسط تیم هایی از هلال احمر و علوم پزشکی بررسی می شوند.

وی گفت: برنامه های متنوع مذهبی و معنوی به ویژه مسابقات قرآن برای معتکفان در سه روز راز و نیاز با درگاه ربوبی برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مراسم اعتکاف برای برادران در مساجد جامع ، اعظم ، تازه میدان و برای خواهران در مسجد قدس ، الزهرا ، المهدی ، نواب صفوی ، سادات و ججین برگزار می شود.

حجت الاسلام ستوده افزود: در تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی در دین اسلام و جامعه معنوی بر پا کردن آیین هایی همچون اعتکاف می تواند گامی مفید باشد تا انسان از روزمرگی ها و برخی انحرافات به دور شده و در مسیر کمال و تعالی واقعی حرکت کند.

وی برگزاری برنامه های قرآنی با حضور قاریان برتر استان ، سخنرانی با موضوعات بصیرت افزایی ، بحث های اخلاقی ، سبک زندگی اسلامی توسط اساتید ، تشکیل حلقه های تربیتی در بین معتکفان ، مشاوره دینی توسط اساتید و محققان و توزیع بسته های فرهنگی از جمله مواردی است که برای این ایام برنامه ریزی شده است.


انتهای پیام/ب

برچسب ها: اردبیل ، مراسم ، معنوی ، اعتکاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.