معاون سيما، مركز توليد و فني سيما را مأمور تأسيس موزه سيما كرد تا لباس‌ها، دكورها و همه يادگاري‌هاي مجموعه‌هاي تلويزيوني ماندگار شود.

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ دكتر علي دارابي در مراسم نكوداشت همكاران برگزيده مركز توليد و فني سيما ضمن قدرداني از تلاش‌هاي شبانه‌روزي تصويرگران گفت: سيما فعال شدن هفت شبكه ديجيتال را مرهون زحمات همكاران تلويزيون از جمله توليد و فني مي‌داند و البته استوديوهاي تلويزيون بايد به تجهيزات و امكانات لازم مجهز و از همه امكانات با مديريت شايسته استفاده شود.

 دارابي در ادامه با اشاره به تلاش معاونت سيما براي توليد آثار برتر و بهتر تلويزيوني گفت: شهرك بزرگ تلويزيوني به مساحت بيش از 1000 هكتار در حومه تهران در مرحله خريد و تملك است كه مي‌تواند قطب توليد آثار تلويزيوني در منطقه و خاورميانه باشد.

 دكتر دارابي با تاكيد بر اين كه بايد مردم بهترين تصاوير با بهترين فرمت‌ها را در قاب تلويزيون ببينند، گفت: با توجه به رشد شتابان فناوري و تكنولوژي حيرت‌آور رسانه‌اي جهان آينده پژوهي ضرورتي انكارناپذير است و رسانه ملي و سيماي جمهوري اسلامي ايران بايد هرچه بيشتر خود را براي بهره‌گيري از اين رشد سريع آماده كند و با آن همراه شود.

 وي افزود: ما بايد براي گذر از آنالوگ به ديجيتال برنامه داشته باشيم و استفاده از بستر اچ‌دي بايد به نهضت بزرگ تبديل شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: موزه ، سیما ، شهرک ، مرکز ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار