به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، معاون اداری و مالی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: به همت کارشناسان داخلی، این سامانه الکترونیکی با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شرکت های طرف قرارداد این اداره کل طراحی و راه اندازی شده و مشتریان ضمن دریافت نام کاربری و گذر واژه ، می توانند در هر لحظه و در هر نقطه با اتصال به شبکه اینتر نت از تازه ترین گردش و وضعیت مالی خود آگاه شوند.
جهانگیر نجاتی، کاهش مراجعات مشتریان و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را از اهم مزیت های بهره گیری از این سیستم عنوان کرده و افزود: اعلام الکترونیکی و اینترنتی مانده و گردش بدهکاران تجاری به صورت لحظه ای و همچنین مدیریت صورت وضعیت پیمانکاران بخش خصوصی به صورت انلاین و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان از طریق سیستم های الکترونیکی و اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سامانه الکترونیکی به شمار می آید.
وی در ادامه بیان داشت: این اداره کل با گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری تا کنون موفق شده کیفیت و میزان خدمات خود را به مشتریان ارتقاء بخشیده و طرح تکریم ارباب رجوع را به نحو شایسته ای به مرحله اجرا بگذارد./س