دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهركرد مقام سوم مسابقات کشتي فرنگی و آزاد منطقه 4 کشور را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد:
مسئول تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: نخستين دوره از مسابقات كشتي آزاد و فرنگي دانشجويان منطقه 4 كشور با حضور پنج تيم از استان هاي چهارمحال و بختياري، فارس، خوزستان، كهكيلويه و بوير احمد و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامي شيراز برگزار شد. 
 همتيان افزود: در اين دوره از رقابت ها در بخش تيمي، تيم واحدفارس، خوزستان و چهارمحال و بختياري به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وي گفت: در بخش كشتي آزاد، در وزن های 57 كيلوگرم ميلاد محمد حسيني ، 61 کیلو گرم رضا اميني ، 65 کیلوگرم سعادت عليخاني ، 70 كيلوگرم مهدي يوسفي و 86 کیلوگرم بيژن حاتمي مقام دوم را کسب کردند و در وزن 125 كيلوگرم عارف بهرامي مقام سوم  این رقابت ها را از آن خود کرد.
مسئول تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: در رشته كشتي فرنگي آقایان داوود پولادي در وزن 59 كيلوگرم و حسن طهماسبي در وزن 66 كيلوگرم دوم شدند و مجيد غيبي حاجي فرد در وزن 71 کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.
همچنین ابوذر ربيع زاده در وزن 80 کیلوگرم و محمد مدرسي در وزن 98 كيلوگرم مقام دوم و مسعود مدرسي در وزن 85 کیلوگرم سوم اين دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دادند./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.