رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بر ساماندهی فراغت از تحصیل دانش آموختگان این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، دکتر نوذرقنبری درجمع روسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه، اظهارکرد: هدف از برگزاری جلسات استانی بررسی مسایل و موارد موجود در واحدها و مراکز استان و حل و فصل این مسائل است.

وی خاطرنشان کرد: باید مسئولیت‌های محوله را به درستی انجام دهیم و پاسخگوی مسایل به شیوه منطقی باشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: تشکیل جلسات میان گروهی به منظور رایزنی و استفاده از نظرات و تجربیات در حل مسایل بسیار مفید است و به ما کمک می‌کند تا در انجام کارها موفق‌تر عمل کنیم.

قنبری افزود: لزوم موفقیت در کارها، (دقت، پشتکار و استناد به بخشنامه‌ها و دستورالعمل های سازمان مرکزی است). اگر جهت توجیه وظایف کارشناسان، نیاز به کارگاه آموزشی است در کمترین زمان نسبت به برگزاری این گونه کارگاه‌ها باید اقدام شود.

 در ادامه این نشست، دکتر سیروس محبی معاون هماهنگی دبیرخانه هیات امنای دانشگاه‌های آزاد استان کرمانشاه نیز گفت: هدف از مدیریت، کنترل زمان است و براین اساس به دنبال انجام کارها در کمترین زمان ممکن هستیم.

وی افزود: باید در زمان فراغت از تحصیل، همه مدارک مورد نیاز از دانشجو به درستی اخذ شود و کنترل پرونده‌ها نیز از وظایف حوزه معاونت آموزش است.

بر اساس این گزارش، جلسه استانی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور روسای واحدها و مراکز کرمانشاه، کارشناسان هیات امنا وامور فارغ التحصیلان و با موضوع «ساماندهی نحوه فراغت از تحصیل دانشجویان در کمترین زمان در سطح استان» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمانشاه ، تحصیل ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.