یک پایگاه صهیونیستی مدعی شده است که برنام صلح آمیز هسته ای جمهوری اسلامی ایران، خطرناک است و از این رو رژیم صهیونیستی تبلغات خود را علیه آن آغاز کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ پایگاه اینترنتی "جروزالم آن لاین" رژیم صهیونیستی نوشت:بعد از سه ماه مذاکرات فشرده میان ایران و گروه 1+5، دو گروه در وین دیدار کردند تا تدوین پیش نویس مکتوب برای توافق نهایی با ایران را آغاز کنند.

این پایگاه افزود: گروهها تاکنون به ویژه درباره برنامه غنی سازی ایران نتوانسته اند اختلافات خود را پایان دهند.جروزالم آن لاین مدعی شد گفته های ایران درباره برنامه هسته ای خود فریبکاری است.

این پایگاه صهیونیستی در ادامه نوشت، بنیامین نتایاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رئیس جمهور چین درباره برنامه هسته ای ایران هشدار داده است.

جروزالم آن لاین ادامه داد، از آغاز دور جدید مذاکرات میان غرب و ایران، اسرائیل دست بسته نه ایستاده است، و تبلیغاتی علیه برنامه هسته ای ایران را آغاز کرده است.

این پایگاه افزود: چاک هیگل در همین راستا، فردا به سرزمین های اشغالی سفر و با موشه یعلون وزیر جنگ و احتمالا نتانیاهو دیدار خواهد کرد و یعلون درباره خطر توافقی که بر اساس آن ایران برنامه هسته ای خود را ادامه دهد، هشدار خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۵۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقای نتان یابو اولا ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم،دوما اگرم باشیم حداقل شمایی که خودت داری نباید جلومونو بگیرید.
سلاح های شما تهدید برا امنیت نیست ولی موشکای ما تهدیدن؟
آخرین اخبار