امیریان، کارشناس مذهبی وامور تبلیغ گفت: حضور حوزه‌های علمیه درنمایشگاه کتاب امسال سبب رونق گرفتن فرهنگ کتابخوانی جوانان دربخش دینی ومکتبی ورفع سوالات شرعی آنان درنمایشگاه بود.

امیریان؛ امیریان، کارشناس مذهبی وامور تبلیغ درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حضورغرفه‌های متعدد حوزه در نمایشگاه کتاب امسال نظر خیلی از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده به طوری که بادیدن این غرفه‌ها مردم پاسخ سوالات شرعی و حتی اعتقادی خودرا دریافت می کردند.

وی ادامه داد: مردم ازنزدیک با فعالیت‌های حوزه و روحانیت آشنا شده و با توجه به اینکه سیر کثیری از مراجعین مسافر بودند، احکام نماز و به طور کلی مسائل دینی‌شان را بدوه هیچ دغدغه‌ای می‌پرسیدند.

امیریان تصریح کرد: درغرفه‌های امسال نمایشگاه کتاب، فرهنگ کتابخوانی در بخش دینی ومذهبی مانند زندگی‌نامه و سخنان اهل بیت رسول (ص) تبلیغ شده است که این مسئله سبب بالارفتن اطلاعات دینی و مکتبی بازدید‌کنندگان ازنمایشگاه است.

محمدامیریان درپایان خاطر نشان کرد: وظیفه ما  حوزویان درفرهنگ‌سازی جامعه و جاری ‌ساختن احکام اسلامی بسیاربیشتر از اقشاردیگر بوده و به همین خاطر باید تمامی سعی خود راکرده که با رفتار واخلاق خود الگویی برای جوانان جهت عمل کردن به دستورات خدا و اهل بیت باشیم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۲۰:۳۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
ایا جادو برای خانه دارشدن گناهه
آخرین اخبار