کارنامه‌ کاری من پر از نقش‌های متفاوت در قالب‌های اجتماعی است.

نیکی کریمی بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم سینمایی "زندگی جای دیگریست" گفت: بازیگران به طور کلی به چند دلیل بازی در یک فیلم را می‌پذیرند که مهمترین دلیل آن سناریو است.

وی افزود: فیلم "زندگی جای دیگر‌یست" به دلیل برخورداری از یک قالب اجتماعی (به عنوان یک عامل مهم برای من) باعث شد که بازی در این کار را بپذیریم اگر یک نگاه کلی به کارنامه کاری من داشته باشید، متوجه می‌شوید که من فیلم‌هایی را که تصویرگر طبقات مختلف اجتماعی بوده‌اند، را بازی کرده‌ام.

کریمی عنوان کرد: من در فیلم‌هایم از نقش یک زن روشن فکر گرفته تا نقش یک زن شهرستانی و جنوب شهری را دارم و علاقه‌مند به ایفای نقش‌های متفاوت هستم زیرا معتقدم که یک بازیگر باید ریسک‌پذیر باشد و خطر کند.

این بازیگر بیان کرد: من علاقه‌مند به محک زدن خودم در نقش های متفاوتی هستم و این فیلم‌ها مانند فیلم "بشارت به یک شهرونده هزاره سوم" یک چالش جدید برای من بود.

کریمی ادامه داد: با وجود کوتاه بودن نقش من در "زندگی جای دیگریست" اما کارگردان این کار، اجازه ایده‌پردازی در کار را به من می‌داد و به طور کلی کار با او راحت بود.

وی افزود: به طور کلی من نقشم را یک گام بالاتر از آنچه که در سناریو است، بالاتر می‌برم و از صافی خودم می‌گذرانم.

کریمی خاطرنشان کرد: کار با عوامل این فیلم نیز خوب بود و آن‌ها به نوعی همگی دوستان من هستند و ما قبل از فیلم‌برداری تمرین و تمرکز زیادی بر روی نقش‌ها داشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیکی ، کریمی ، سناریو ، چالش ، ایفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
کریمی عنوان کرد: من در فیلم‌هایم از نقش یک زن روشن فکر گرفته تا نقش یک زن شهرستانی و جنوب شهری را دارم.
ببخشيد منظورتان از روشن فكر چيه ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
روشنفکر یعنی زنی که حجاب نداره ودر کنار یک شیخ عرب با سرو شکلی غیر اخلاقی قرار میگیره