مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز پنج‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سایه سنگین بی‌مهری بر پایتخت "مسکن مهر"/ هیچ پیمانکاری حق متوقف کردن پروژه‌ها را ندارد، عقبگرد قیمتها در بازار "سکه" و "ارز" /معامله "طلا" با کاهش قیمت، هیچ دیکته‌ای را برای محدود کردن صادرات "نفت خام" نمی پذیریم/شکست انحصار دانش فنی فرآیند "تولید آمونیاک" در کشور و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


سایه سنگین بی‌مهری بر پایتخت "مسکن مهر"/ هیچ پیمانکاری حق متوقف کردن پروژه‌ها را ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/24/2256797_634.jpg
تحویل ندادن واحدهای مسکن مهر پس از گذشت چند سال، عدم امکانات زیرساختی و افزایش قیمت تنها بخشی از مشکلات پایتخت مسکن مهر در این روزها است.

عقبگرد قیمتها در بازار "سکه" و "ارز" /معامله "طلا" با کاهش قیمت

جهت بازار سکه در پی افت دلار و اونس جهانی به سمت کاهش قیمت سکه های طلایی چرخید، به گونه ای که ارزش سکه تمام بهار آزادی 5 هزار تومان تضعیف شد.

هیچ دیکته‌ای را برای محدود کردن صادرات "نفت خام" نمی پذیریم/شکست انحصار دانش فنی فرآیند "تولید آمونیاک" در کشور

نپذیرفتن محدودیت برای صادرات نفت خام،شکست انحصار دانش فنی فرآیند تولید آمونیاک در کشور،توزیع بنزین یورو 4 در کلانشهرها و آمادگی ایران برای واردات روزانه ۹۰ میلیون مترمکعب گاز از ترکمنستان از جمله مهم‌ترین عناوین خبری در حوزه صنعت نفت در طول هفته گذشته بود.

"بارش"ها در شرق و مرکز کشور تداوم دارد/ "تهران"، "رگبار" و "رعد و برق" و سردتر از روز قبل
امروز در برخی مناطق مرکزی، شرق، جنوب شرق کشور، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعات، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

افراط در "سد سازی"/بحران آب در کشور بسیار جدی است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/2/25/2258760_870.jpg
وزیر نیرو گفت: بحران آب در کشور بسیار جدی است و برای گذر از شرایط موجود باید همه کمک کنند.

"محدودیت تردد" در "محور كرج" ـ "چالوس" تا 26 اردیبهشت
محور كرج ـ چالوس، مقطع واقع در استان البرز، تونل اميركبير( تونل شماره 5)، تا تاريخ 26 اردیبهشت، روزهاي شنبه تا سه شنبه به غير از تعطيلات رسمي، از ساعت 10 شب الي 6 صبح، بدليل عمليات شستشوي علائم و پاكسازي و تعمير سيستم روشنايي تونل، تردد همزمان با اجراي عمليات و با رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.

افزایش صادرات "نفت ایران" به کره جنوبی
اداره گمرکات کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد واردات نفت خام این کشور از ایران در ماه آوریل گذشته ۸.۹ درصد در مقایسه با آوریل سال ۲۰۱۳ افزایش داشته است.

ارزش شاخص سهام "بورس" توکيو با کاهش مواجه شد
ارزش شاخص سهام بورس توکيو امروز پنجشنبه در پايان کار بازار معاملات بورس با 0/75 درصد کاهش مواجه شد.

"بازار خودرو" در سایه ثبات قیمتها به آرامش رسید

بازار خودرو در این هفته شاهد آرامش و ثبات نسبی قیمتها بود و این در حالی است که حجم معاملات با انتظار مشتریان برای کاهش قیمتها افزایش نیافته است.

فرسایش تدریجی "دلار" در بازار امروز
بازار شاهد کاهش ارزش اکثر ارزها بود که دلار نیز افت 8 تومانی را تجربه کرد و این در حالی است که دلار رسمی نیز 4 ريال کاهش یافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار