استاندار کرمان با بیان اینکه عزم دولت حرکتی جهادی برای توانمندسازی مردم است تصریح‌کرد: توانمند سازی مردم به معنای توزیع پول نقد نیست بلکه تلاش می‌کنیم که خدمات آموزش و بیمه را گسترش دهیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علیرضا رزم حسینی در سفر خود به جنوب استان در جمع خانواده‌های شهدای شهرستان قلعه گنج گفت: انقلاب اسلامی خدمات بزرگی در این مناطق انجام داده به صورتی که قبل از انقلاب اکثر این مناطق برق نداشتند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فقط مناطق محدودی هستند که آن هم بدلیل زندگی عشایری فاقد آب و برق است به طوری که می‌توان گفت خدمات انقلاب اسلامی در این منطقه کم نظیر است.

وی همچنین با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «فرهنگ واقتصاد باعزم ملی و اراده جهادی»، عزم دولت تدبیر و امید را حرکتی جهادی برای توانمند سازی مردم دانست و گفت: توانمند سازی مردم به معنای توزیع پول نقد نیست بلکه تلاش دولت این است که خدمات آموزش و بیمه را گسترش دهد.

استاندار کرمان با بیان اینکه تا پایان سال همه مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند اظهار کرد: امسال تا 90 درصد هزینه درمان مردم توسط دولت از طریق درآمد حاصل از هدفمندسازی یارانه‌ها پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و افزایش میزان فروش نفت ابراز از امیدواری کرد: با افزایش درآمد دولت پروژه‌هایی که در جنوب استان 50 تا 80 درصد پیشرفت داشته‌اند را به اتمام برسند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: هر کار که برای خانواده شهدا انجام دهیم کم است چون آنها عزیزان خود را در راه انقلاب و کشور از دست داده‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرمان ، پول نقد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.