نرم افزارهای تلفن همراه همیشه پرطرفدارند و بسیاری به دنبال دانلود به روزترین نرم افزارها هستند. از این پس همه روز بسته های نرم افزاری شامل به روزترین نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه و رایانه را آماده خواهیم کرد.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

آنتی ویروس ------- جاوا



دانلود آنتی ویروس Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا به شهرت رسیده است.

دانلود آنتی ویروس

نرم افزار ویرایش عکس ------- سیمبین



نرم افزار ویرایش و میکس روی عکس PhotoFunia Symbian^3 Anna Belle - یک سوپر برنامه برای گوشی های نوکیا که با استفاده از این برنامه کارامد به راحتی میتوانید بر روی تصاویر خود ویرایش انجام داده و بروی آنها هر اندازه که دوست دارید افکت بگذارید.

دانلود ویرایش تصویر

نرم افزار سرعت Smart RAM Booster PRO ----- آندروید



نرم افزار اندرویدSmart RAM Booster PRO که یک بهینه ساز و تقویت کننده برای Ram در اندروید است! حتما می دانید که برنامه های باز و در حال اجرا در گوشی و تبلت اندرویدی بسیار هستند که علاوه بر کند شدن در عملکرد می شوند و هم هم باعث مصرف باتری بالاتر! که بی شک این موضوع برای شما خوشایند نمی باشد.

نرم افزار Smart RAM Booster Pro با بهینه سازی و تقویت باعث افزایش سرعت عملکرد اندروید خواهد شد, با استفاده از 4 حالت برای بستن برنامه های در حال اجرا و دارای 5 راه ویژه برای افزایش سرعت که بی شک نیاز به هیچ توضیح اضافه ای نیست کافی است آن را تست کنید تا متوجه شوید چه امکاناتی در این نرم افزار موجود است.

دانلود نرم افزار سرعت اسمارت

نرم افزار آب و هوا و ساعت ----- آندروید



اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نرم افزار آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
آیفون تعطیل شده دوره دوره اندروید
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۰۰:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
بس آيفوني هاي بدبخت جي؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۲:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
مدتی است که تمام نرم افزارهای پیشنهادی شما مختص گوشی همراه است لطفا نرم افزارهای مطمئن کامپیوتر هم در سایت قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
هادي هكر
۰۹:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام:برنامه ها عالي بود اگه ميشه بيشترش كنيد؟دستتون درد نكنه