"هدهد" بر بام شما مي نشيند

شبكه شما اخبار و رويدادهاي هجدهمين جشنواره توليدات مراكز صدا و سيما را از طريق ارتباط با شبكه هاي سراسري منعكس مي كند . برنامه هدهد ويژه جشنواره هجدهم در شبكه شما پخش مي شود .

 به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ملی؛ مسعود احمدي افزادي  مدیر شبکه شما افزود: پخش اين برنامه در سه مرحله پيش بيني شده است كه مرحله اول از 27 ارديبهشت تا 5 خرداد رويدادها و اتفاقات جشنواره انعكاس مي يابد. اين برنامه به صورت زنده هر شب از ساعت 23 به مدت 60 دقيقه از محل باغ موزه گلستان پخش خواهد شد.
 
وي اجراي مرحله دوم برنامه هاي جشنواره را با همكاري سيماي مركز آذربايجان شرقي بيان كرد و افزود: عوامل برنامه هدهد در روز 6 خرداد با استقرار در محل برگزاري ،افتتاحيه جشنواره را پوشش مي دهند و از روز 7 خرداد راس هر ساعت گزارشي از برگزاري كميسيون هاي پنجگانه و توزيع جوايز به طور زنده از شبكه پخش مي شود.
 
احمدي با اشاره به مراسم اختتاميه در روز 8 خرداد گفت: به منظور پوشش تصويري مناسب برنامه اختتاميه با 8 دوربين و به صورت زنده براي علاقمندان از طريق شبكه شما پخش مي شود.
 
مدير شبكه شما با اشاره به آمادگي اين شبكه براي ارتباط با شبكه هاي سراسري و ملي به منظور انعكاس اخبار جشنواره هجدهم افزود: بر اساس جدول زمانبندي، برنامه هدهد در ايام برگزاري جشنواره با همه شبكه هاي استاني ارتباط زنده برقرار مي كند و در عين حال قرار است سه گروه تصويربرداري حاشيه ها و وقايع جشنواره را ضبط نمايند.
 
مدير شبكه شما در خصوص برنامه هاي اين شبكه براي پوشش رسانه اي هجدهمين جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز افزود: به منظور انعكاس توانمندي هاي مراكز، شبكه شما برنامه نوا و نما را از اول ارديبهشت تا سوم خرداد هر شب به يك مركز براي معرفي توانمندي هاي رسانه اي و هنري و سوابق توفيقات در جشنواره هاي پيشين اختصاص داده است.
 
 
احمدي افزادي در پايان با اشاره به پخش برنامه هدهد پس از پايان جشنواره توليدات راديويي و تلويزيوني مراكز گفت: مرحله سوم برنامه هدهد از 10 خرداد به مدت سه شب از محل باغ ايراني ده ونك تهران توليد و پخش مي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، شبکه ، شما ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.