رئيس سازمان حج و زيارت با اعلام تكميل كاروان‌هاي حج سال ۹۳، درخصوص آمار اعزام عمره گزاران كشورمان به عربستان گفت: تا اين لحظه مصر رتبه اول و ايران رتبه دوم اعزام عمره گزاران به عربستان را دارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  رئيس سازمان حج و زيارت با اعلام تكميل كاروان‌هاي حج سال ۹۳، درخصوص آمار اعزام عمره گزاران كشورمان به عربستان گفت: تا اين لحظه مصر رتبه اول و ايران رتبه دوم اعزام عمره گزاران به عربستان را دارد.

«سعيد اوحدي» با اشاره به آخرين آمار اعزام عمره گزاران به عربستان گفت: تا اين لحظه بر طبق آمار اعلام شده از سوي سيستم مخاع كشور عربستان در بين ۷۹ كشور اعزام كننده كشور مصر با اعزام ۶۴۰ هزار نفر رتبه اول اعزام عمره گزاران را به خود اختصاص داد.

وي ادامه داد: كشور ما با اعزام ۶۳۰ هزار عمره گزار بعد از كشور مصر رتبه دوم اعزام عمره گزاران و كشور پاكستان با اعزام ۵۸۰ هزار زائر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

رئيس سازمان حج و زيارت ادامه داد: آخرين پرواز عمره در ۵ تيرماه انجام مي‌شود و تا آن روز پيش بيني و برنامه‌ريزي ما اين است كه آمار اعزام‌هاي ما به ۸۳۰ هزار نفر مي‌رسد.

*تكميل ۱۰۰ درصد كاروان‌هاي تمتع سال جاري

اوحدي همچنين در خصوص كاروان‌هاي حج سال جاري با تشكر از همكاري زائران در پرداخت قسط دوم تمتع گفت: خوشبختانه ۱۰۰ درصد زائران تمتع سال جاري قسط دوم خود را به موقع پرداخت كردند و هيچ كس از اعزام انصراف نداده است.

* نهايي شدن بسته سفرهاي ۳، ۴ و ۵ روزه به عتبات عاليات

وي همچنين در خصوص اعزام به عتبات عاليات گفت: بسته‌هاي ۳، ۴ و ۵ روزه اعزام به عتبات عاليات نهايي شده است و در فراخوان خرداد ماه اين بسته‌ها لحاظ مي‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، اعزام ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار