احمد الجربا رهبر مخالفان سوریه که هفته گذشته در سفر به آمریکا، خواستار آن شد تسلیحات دفاع هوایی در اختیار مخالفان قرار بگیرد، در نظر دارد روز سه شنبه طی سفرش به فرانسه، همین درخواست را برای فرانسوا اولاند رییس جمهور آن کشور مطرح کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جربا در گفتگو با روزنامه ژورنال دو دیمانش گفت : ما خواستار همه نوع سلاح، در بالاترین کیفیت و بیشترین کمیت هستیم؛ ما سلاح های ضد تانک در اختیار داریم ولی کافی نیستند، همچنین خواهان موشک های زمین به هوا هستیم .

در حالیکه کشورهای غربی سلاح در اختیار تروریست‌های سوریه قرار می دهند، احمد جربا در دیدار با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا خواستار آن شد که واشنگتن سلاح های کارآمد تر در اختیار آنها قرار دهد.

جربا در ادامه گفتگوی خود با روزنامه فرانسه زبان افزود: زمان آن فرا رسیده که تصمیماتی قاطعانه تر برای آنکه ما در این نبرد پیروز میدان شویم، اتخاذ کنید. 

وی مدعی شد اگر ما سلاح در اختیار داشته باشیم، شاید بتوانیم مقامات سوریه را به سر میز مذاکره‌ای بکشانیم که در آن، در مورد کناره گیری اسد تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار