مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: نزدیک به ۶ هزار تن برنج، روغن و قند از طریق تعاونی های عشایری با توجه به درخواست عشایران و روستاییان بین آنها توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛ عابدین سیفی اظهار کرد: اجرا پروژه های عمرانی در استان لرستان در سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان بوده است که به صورت گسترده بین مناطق روستایی و عشایرنشین انجام شده است.
وی با اشاره به فعالیت های عمرانی اداره امور عشایری لرستان افزود: راه سازی، شن ریزی راه ها، احداث کانال ها، آب رسانی سیار، ایستگاه پمپاژآب، تامین آب شرب، حمل سوخت های فسیلی از جمله فعالیت های عمرانی بوده که سال گذشته در اختیار عشایر و روستاییان قرار گرفته است.
سیفی با اشاره به فعالیت های خدماتی به عشایر و روستاییان لرستان تصریح کرد: توزیع آرد، انواع علوفه شامل کنسانتره و جو، سوخت های فسیلی و انواع اقلام خوراکی در سال گذشته بین تمامی عشایر و روستاییان استان لرستان درتمامی مناطق روستایی و عشایری توزیع شده است.
مدیر کل امور عشایری لرستان اظهار کرد: بیمه دام و بیمه اجتماعی عشایری در سال گذشته با همکاری تعاونی های عشایری به صورت گسترده بین متقاضیان عشایری و روستایی به صورت کلی در استان لرستان انجام شده است.
وی افزود: سال گذشته 198 هزار لیتر گازوئیل و 90 هزار سیلندر گاز بین عشایر و روستاییان استان لرستان توزیع شده است.
انتهای پیام/ش/ن
برچسب ها: توزیع ، موادغذایی ، عشایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.