عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه نیلی در کارنامه خود عدم هماهنگی با مجموعه دانشگاه تهران را دارد، گفت: شنیده‌های جریان‌های داخلی دانشگاه تهران حاکی از این است که برخی وزیرعلوم را برای معرفی "نیلی‌احمدآبادی" به عنوان رئیس دانشگاه تحت فشار قرار داده‌اند.

"رضا نظری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نزدیک بودن اعلام نتیجه گزینه رئیس دانشگاه تهران از سوی وزیر علوم گفت: شنیده‌های جریان‌های داخلی دانشگاه تهران حاکی از این است که برخی وزیرعلوم را برای معرفی "مهدی نیلی‌احمدآبادی" از دانشکده فنی به عنوان رئیس دانشگاه تحت فشار قرار داده‌اند.

وی درباره سوابق سیاسی و مدیریتی نیلی تصریح کرد: نیلی در کارنامه‌ مدیریتی‌اش عدم هماهنگی با مجموعه کلی دانشگاه تهران و خود مختاری در کارها را دارد. وی هم‌چنین در فتنه 88 اساتید و دانشجویان را تحریک می‌کرد.

عضو هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران افزود: برخی نیز در تلاشند تا اگر نیلی به عنوان رئیس دانشگاه انتخاب نشد؛ حداقل در سمت معاونی رئیس دانشگاه انتخاب شود، اما با توجه به سوابق وی، هیچ‌کدام از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران برای حضور نیلی در جایگاه مدیریتی رضایت ندارند.

نظری خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران با انتخاب گزینه‌های دیگر برای ریاست دانشگاه، مشکلی ندارند اما با جدیت از انتخاب نیلی در پست‌های مدیریتی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار