اگر این حادثه با مرگ یکی از انها یا مرگ یک عابر پیاده یا سرنشینان یک خودروی دیگر یا فاجعه ای از این دست همراه می شد چه نتیجه ای دربرداشت؟ آیا در آن صورت این دو دختر می توانستند با همین روحیه در عکس های خود علامت V نشان دهند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به تازگی کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن، دو دختر جوان حین رانندگی در خیابان های شهر تهران تصمیم می گیرند ترانه یکی از خوانندگان را بخوانند و با موبایل فیلمبرداری کنند.

تا 10 ثانیه اول همه چیز طبق روال عادی پیش می رود اما از همین ثانیه، تنها صدای مهیب و یک نور وحشتناک بر روی کلیپ نقش می بندد.

این دو دختر جوان که در زمان فیلمبرداری با گوشی خود هیچگونه توجهی به رانندگی نداشتند و حتی دستشان هم روی فرمان نبوده؛ ناگهان با یک تصادف وحشتناک روبرو می شوند.

سکانس بعدی در بیمارستان شکل می گیرد. عکسی از این دو جوان روی تخت بیمارستان منتشر شده که به رغم جراحت های بسیار اما حال نسبتا مساعدی دارند.

انتشار این کلیپ واکنش های متفاوتی در فضای مجازی داشت و موافقان و مخالفان این اقدام را روبروی هم نشاند.

به نظر شما اگر این حادثه با مرگ یکی از انها یا مرگ یک عابر پیاده یا سرنشینان یک خودروی دیگر یا فاجعه ای از این دست همراه می شد چه نتیجه ای دربرداشت؟ آیا در آن صورت این دو دختر می توانستند با همین روحیه در عکس های خود علامت V نشان دهند؟ نظر شما درباره این اقدام چیست؟


عکسی مربوط به کلیپ منتشرشده در فضای مجازی



تصویر بالا مربوط به بستری شدن در بیمارستان است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
خاك توسرمون با اين فرهنگمون ..........چي رو ميخوايم ثابت كنيم .....كي چي آخه ؟ پوچي و بدبختي تا كي .............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
عجب ديوانگاني...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
شما نظرم و درج نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
رفيق
۱۵:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
حالا ناز نكن بگو ببينم چي چي بود نظرت علامه دهر .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
چه نازي داري تو با نظرت..............
Iran (Islamic Republic of)
خانم دکتر آینده
۱۳:۵۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
اقای مهندس بعضی حرفاتون درسته بعضی نه همش قبول نیست من خیلی بهم برخورد من از اون دخترا نیستم دوستامم نیستن پس نباید جمع میبستین من به اعتماد مامانم جواب مثبت دادم و اعتمادشو خراب نمیکنم هیچوقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
برای تربیت خانوادگی این افراد متاسفم.
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۴:۰۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
وای از دست این دخترا اینا که باید الان با بچه هاشون برن بیرون میان تو خیابون جلف بازی درمیارن و هر چی سرشون بیاد بازم کمشونه..
قدیما کجا الان کجا اینقد دولت از حقوق زنا دفاع کرد که الان همه تحصیل کرده ها دختر های متوقع هستن و اینم نتیجه حمایت بی قید و شرط از خانوماس و مهمترین عامل ازدواج نکردن جوونا این بود که دخترها از حریم خودشون خارج شدن و بیشتر از آقایون در جامعه حضور داشتند ..واس دانشگاه رفتن ما پسرا هزار بدبختی داشتیم که مهترینش این بود که موقع کنکور باید به سربازی هم فکر میکردیم فکر و خیالای دوران نوجوونی بماند.
باور کنید کسی که سربازی میره سه سال از بقیه عقب میوفته مخصوصا آدم پشت کنکوری.. دخترا بدون داشتن ای مشکلات رفتن و کرسی دانشگاهها رو تسخیر کردند بدون اینکه مسولین متوجه بشن عواقبش در آینده بی شوهر موندن این تحصیل کرده های متوقع هستش..و در نتیجه به کل مملکت آسیب میرسه و نتیجه اش میشه اینی که الان داریم میبینیم...
من مخالف درس خوندن هیچ گروهی نیستم اما دولت مردای باهوش ما نمیخاستن ی فکری به حال پسرا کنن و در دانشگاه سهمیه ی بیشتر براشون در نظر بگیرن که الان ای همه مشکل نداشته باشیم.. باور کنید ورود زیادی خانوم ها به آموزش عالی باعث ضعف کشور شد .. ای همه مردها در سربازی و مشاغل سنگین و جاده ها کشته میشن و زنها باخیال راحت میان جایگاه اونا رو در سطوح بالا میگیرن و کاربردشونم که همه دیدن!!!!
نتیجه اش هم همی میشه که دخترا میان جولان میدن چون مردی نمونده که خلوی بی بند وباری های اجتماعی رو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
narges
۱۳:۵۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
عقل که نباشه همین میشه.....
آخرین اخبار