منابع سیاسی رژیم صهیونیستی ادعا کردند کمیته چهارجانبه بین المللی ممکن است به شکل مشروط دولت وفاق ملی فلسطین را که به زودی تشکیل خواهد شد ، به رسمیت بشناسد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع سیاسی رژیم صهیونیستی ادعا کردند کمیته چهارجانبه بین المللی ممکن است به شکل مشروط  دولت وفاق ملی فلسطین را که به زودی تشکیل خواهد شد ، به رسمیت بشناسد.

منابع صهیونیستی تاکید کردند اگر جنبش فلسطینی حماس به شکل مستقیم در دولت وفاق ملی فلسطین که قرار است در آینده تشکیل شود، شرکت نداشته باشد، کمیته چهارجانبه بین المللی این دولت را به رسمیت خواهد شناخت.  کمیته چهار جانبه بین المللی شامل سازمان ملل متحد ، روسیه،اروپا و آمریکا به منظور پیگیری تحولات فلسطین و پیشبرد گفتگوهای صلح بین فلسطینیان و رژیم اسرائیل تشکیل شده است .

 رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی اسرائیلی اعلام کرد کمیته چهار جانبه در آینده نزدیک قرار است با صدور بیانیه ای ، موانعی را برای رژیم اسراییل در تلاش هایش برای راضی کردن جامعه جهانی به تحریم دولت آینده فلسطین ایجاد کند.

 منابع سیاسی رژیم صهیونیستی همچنین پیش بینی کرده اند که کمیته چهار جانبه بین المللی از دولت جدید فلسطین بخواهد رژیم اسرائیل  و تمامی توافقنامه‌های منعقده بین فلسطینیان و رژیم اسرائیل را به رسمیت بشناسد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار