هيئت فرهنگي و رسانه‌اي عمان الكوثر را پيشتاز در وحدت بين شيعه و سني عنوان كردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ، اين هيات عماني از استوديوهاي شبكه و امكانات رسانه‌اي آن بازديد كرده سپس در جلسه‌اي با حضور مديران شبكه الكوثر به بحث و تبادل نظر پرداختند .

براساس اين گزارش، در ابتداي اين جلسه خندق آبادي مدير شبكه الكوثر به معرفي شبكه، اهداف و مامويت‌ها و بخش‌هاي مختلف آن پرداخت ، سپس ميهمانان عماني نظرات خود را در خصوص رسانه‌هاي برون‌مرزي جمهوري اسلامي خصوصا شبكه الكوثر بيان كردند .

از بين نظراتي كه به همت اين اساتيد مطرح شده مي‌توان به نقش محوري الكوثر و رسالت مهم آن در حفظ و تقويت وحدت اسلامي و پيشتازي و پرچمداري وحدت بين شيعه و سني اشاره كرد .

همچنين هيئت عماني از برنامه‌هاي اجتماعي شبكه خصوصا برنامه‌هايي كه به موضوعات مبتلا به زنان در كشورهاي عربي مي‌پردازد، تشكر كردند .

در ادامه همه مهمانان عماني به اتفاق اعلام كردند كه سريال يوسف پيامبر را به زبان عربي براي اولين بار از الكوثر دنبال كرده و ضمن اشاره به دوبله منحصر به فرد آن، خواستار توليد و پخش فيلم و سريال هايي در اين سطح و با محتواي  تاريخي و قرآني شدند.

همچنين با توجه به سطح بالاي توليدات سينمايي ايران كه در جشنواره‌هاي مختلف خارجي جوايزي كسب كرده‌اند، خواستار دوبله و پخش اين آثار نيز فاخر شدند .


انتهای پیام/

برچسب ها: الکوثر ، رسالت ، شیعه ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار