پيشكسوت فوتبال كشورمان گفت: بايد اذعان كنم اين افراد انتخاب شده‌اند و بايد ديد كه آيا به حال فوتبال كشورمان و باشگاه استقلال مفيد خواهند بود يا نه و اظهارنظري هم در مورد نحوه انتخابشان ندارم.

پرويز برومند در خصوص انتخاب اعضاي هیئت مديره اين تيم به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در واقع بايد بگويم اظهار نظر خاصي ندارو به طور قطع اين افراد انتخاب شده‌اند و بايد ديد آيا مي‌توانند از انجام مديريت باشگاه استقلال موفق شوند يا خير.

وي در ادامه افزود: من به غير از ممبيني، پور‌حيدري و افشارزاده مابقي اعضا را نمي‌شناسيم ولي بايد اعلام كنم كه انتخاب مهم نيست بلكه كارايي اين افراد در اداره باشگاه پرطرفداری چون استقلال مهم است.

برومند درباره مدير عاملي افشارزاده هم تصريح كرد: افشارزاده كارنامه موفقي داشته است و ثابت كرده كه مي‌تواند مدير لايقي باشد كه مي‌توان به موفقيت وي در كميته ملي المپيك و مديريت در سطوح مختلف ورزشي اشاره كرد.

پيشكسوت فوتبال كشورمان سپس با اشاره به مديريت فتح‌اله‌زاده تاكيد كرد: به نظر من فتح‌اله‌زاده براي استقلال زحمت فراواني كشيد و جام‌ها و افتخارات متعددي را براي استقلال به دست آورد كه جاي بسي تقدير دارد.

وي در مورد طلب خود از فتح‌اله‌زاده و آيا اينكه طلبش را از مدير عامل سابق استقلال پس گرفته است؟ تصريح كرد: من از فتح‌اله‌زاده طلب دارم دروغ هم نمي‌گويم و هنوز هم طلبم را فتح‌اله‌زاده نگرفته‌ام و هيچ گونه اقدامي هم نكرده‌ام زيرا شخص فتح‌اله‌زاده و استقلال را دوست دارم و براي وي و تيم محبوبم آرزو موفقيت مي‌كنم.

برومند در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم كه هيات مديره جديد بتواند ضمن كسب موفقيت براي استقلال دل هواداران را شاد و كارايي لازم را در فوتبال باشگاهي داشته باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استقلال ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار