مدحت محمود با اشاره به مسئله منافقین، گفت: این مسئله جنبه‌های سیاسی دارد و دولت عراق اقدامات خود را با سازمان ملل انجام می‌دهد که امیدواریم محقق شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،"مدحت محمود" رئیس قوه قضائیه عراق نیز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پاسخ به دعوت بزرگوارانه‌ای که آیت‌الله آملی لاریجانی از ما انجام داد، در سطح هیئت قضایی به ایران سفر کردیم.
 
رئیس قوه قضاییه عراق ادامه داد: هدف ما تبادل تجربیات بود تا این تجربیات را به نفع عدالت بکار گیریم، دیدار ما عمیق بود و بعد بسیار گسترده‌ای داشت.  
 
مدحت محمود، تصریح کرد: ما موافقتنامه‌های امضاء شده میان دو کشور را مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم در جهت عدالت و مصلحت آن‌ها را بکار گیریم، همچنین چشم اندازهای آینده را در زمینه همکاری دو کشور باز کردیم.  
 
رئیس قوه قضائیه عراق اظهار داشت: این سفر در رابطه با ابلاغیه‌ها و استقرار فعالیت‌های مدنی پرثمر بود و تمام اهداف خود را تحقق بخشید. امیدواریم اینگونه سفر‌ها تکرار شود تا روابط بین دو کشور را تحقق و تعمیق ببخشد.  
 
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بار دیگر از ریاست قوه قضائیه ایران تشکر و قدردانی می‌نمایم.

مدحت محمود در پایان سخنان خود با اشاره به مسئله منافقین، خاطرنشان کرد: این مسئله جنبه‌های سیاسی دارد و دولت عراق اقدامات خود را با سازمان ملل انجام می‌دهد که امیدواریم محقق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار