تماشاخانه‌ مهر امروز شاهد برگزاری آیین افتتاحیه‌ی اجرای عمومی نمایش "روبینسون و كروزو" به كارگردانی علیرضا كوشك جلالی و با حضور هنرمندان و منتقدان تئاتر ایران و آلمان خواهد بود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری حوزه هنری، كوشك جلالی نمایش "روبینسون و كروزو" نوشته‌ی "نینا دینترونا" و "جیاكومو راویچیو" را از امروز در دو نوبت ساعت‌های 18 و 19:30 در تماشاخانه‌ی مهر به صحنه می‌برد و آن را طی اردیبهشت و خردادماه سال جاری هر روز حتی شنبه‌ها در دو نوبت برای تماشاگران تئاتر  اجرا می‌كند.

شایان ذكر است: هر دو اجرای امروز به هنرمندان، خبرنگاران و اصحاب رسانه اختصاص داده شده است و آیین افتتاحیه در اجرای اول برگزار خواهد شد.

در نمایش "روبینسون و كروزو" داستان دو سرباز روایت می‌شود كه برای تصاحب جزیره‌ای با هم در حال جنگ هستند اما آرام آرام متوجه نقاط مشتركشان شده و با هم مشغول بازی می‌شوند. برخورد دو فرهنگ و احترام به جهان‌بینی دیگران از جمله تم‌های اساسی این نمایش محسوب می‌شود.

گفتنی است: پیش از این، نمایش"روبینسون و كروزو" در سی و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر در شهر مشهد به صحنه رفته بود و عنوان نمایش منتخب تماشاگران را از آن خود كرده‌ بود.

در این نمایش سیروس مصطفی و حامد رسولی به عنوان بازیگر و هومن جلالی به عنوان دراماتورژ، كارگردان را همراهی می‌كنند.

خاطرنشان می‌گرد: تماشاخانه‌ی مهر حوزه هنری در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه واقع است. علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با روابط عمومی مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری با شماره‌ تلفن‌های 88895053 و 88804071 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار