عصر دیروز طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور بیش از 190 واحد مسکونی در استان البرز به مددجویان و معلولان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، عصر دیروز با حضور همایون هاشمی رییس سازمان بهزیستی کشور، افروز بهرامی مدیرکل بهزیستی استان البرز، طاها طاهری استان‌دار البرز و اعضای جامعه خیرین حامی معلولان کشور طی مراسمی 190 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان البرز واگذار شد.

افروز بهرامی، مدیر کل بهزیستی استان البرز گفت: بهزیستی استان البرز در یک برنامه‌ریزی انجام شده بنا دارد مشکل مسکن خانواده‌های چند معلوله را برطرف کنند که در این زمینه با کمک خیرین، مددجویان و معلولان صاحب مشکن می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در اواخر سال گذشته با برگزاری گل‌ریزان در استان البرز و با کمک مجمع خیرین کشور و استان اقدام به تامین سهم آورده مسکن مدد جویان و معلولان شد، افزود: در این زمینه جامعه خیرین معلولان کشور حمایت زیادی را از معلولان و مدد جویان داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه گذشته 819 مددجو صاحب خانه شدند که از این میان 95 نفر آن‌ها کلید واحدهای خود را تحویل گرفته و مابقی تا آخر شهریور ماه صاحب خانه می‌شوند که لازم به ذکر است این افراد بیش از یک معلول داشته و از اولویت های سازمان بهزیستی بودند و این واحدها به صورت رایگان به آن‌ها تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار