جوان کهگیلویه و بویراحمدی پیشنهاد وسوسه انگیزکشورامارت متحده عربی را رد کرد.

ارسلان امین خسروی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  گفت:کشور امارت متحده عربی به من پیشنهاد کرد رکورد ضربه سردریک دقیقه ام را درمقابل پذیرش وبازی درباشگاه العین امارات به نام جعلی خلیج عربی بپذیرم که این پیشنهاد آنها را با قاطعیت رد کردم .
 وی با بیان اینکه قادراست دریک دقیقه 220 ضربه سر (هد) به توپ بزند و این در دنیای فوتبال یک رکورد جهانی است افزود:من دوست دارم این رکورد را به نام کشورم ودرایران عزیزثبت نمایم اماا هرچقدرتلاش نمودم هیچ مسئولی دراستان وکشورازمن حمایت نکرد و این درحالی است که کشورهای عربی به شدت پیشنهادات وسوسه انگیزی به من دادند.
امین خسروی با اشاره به اینکه باشگاه لیورپول انگلیس ازمن برای شرکت در تست ورزش این باشگاه دعوت کرده بود گفت:به این منظور به کشور امارات متحده عربی سفر کردم که در آنجا با پیشنهادات وسوسه انگیز برخی مسئولان ورزشی این کشور برای ثبت این رکورد با عنوان نام جعلی خلیج عربی درمقابل برخی تشویق های مالی مواجه شدم .
 این ورزشکار  تحصیلکرده کهگیلویه و بویراحمدی گفت: احساس کردم این کارخیانت به وطنم ، شهدا وجانبازان است و آن را برخلاف عقیده ام دانسته وبه همین دلیل این پیشنهادات را رد کردم . امین خسروی دانشجوی دکتری دامپزشکی دانشگاه شهرکرد است /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.