پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران رحیمی به عنوان بهترین انتخاب برای مدیرعاملی پرسپولیس بوده است.

ابراهیم آشتیانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رحیمی دارای سوابق دانشگاهی خوبی است، در دانشگاه تربیت بدنی دانشجو بود و من هم استاد بودم. رحیمی فوتبال را از دانشکده تربیت بدنی آغاز کرد و خیلی هم مستعد بود. من آن زمان کاپیتان پرسپولیس بودم و می خواستم چند تن از دانشجوهایم را به پرسپولیس ببرم که یکی از آن‌ها رحیمی بود.

وی افزود: رحیمی مدیر توانایی است و سمت‌های مدیرکل تربیت بدنی استان اصفهان، مدیر کل باشگاه سپاهان رابه عهده داشته است و نکته مهم این است که وی ورزشی است و حتی در سطح ملی هم رسیده بود اما مدیر عاملان قدیم پرسپولیس ورزشی نبودند بنابر این بعد از انقلاب اسلامی ایران انتخاب رحیمی به عنوان مدیر عاملی بهترین گزینه است.

ابراهیم آشتیانی در ادامه بیان داشت: من می‌خواهم به هواداران مژده دهم که دیگر دلواپس پرسپولیس نباشند. مسائل مختلف همچون حضور رحیمی، وجود سرمربی توانایی مانند دایی درکنار تیم و بازیکنان جوان در پرسپولیس باعث می‌شوند که پرسپولیس این فصل را بسیار خوب شروع کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من می‌خواهم به هواداران و پیشکسوتان بگویم که به آرامش رسیده‌ایم من شخصاً زمانی که رحیمی به عنوان مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب شد ودایی بازیکنان جوان را جذب کرد بسیار ارام شدم و مطمئن هستم پرسپولیس با وجود رحیمی فصل خوبی را آغاز می‌کند.

وی در ادامه اظهارداشت: به عنوان پیشکسوت قدیمی از هواداران می خواهم که پرسپولیس را همانند قبل حمایت کنند و دلواپسی‌ها و مسائل قبل را از ذهن‌ها پاک کنند و امیدوار باشیم که پرسپولیس به زمان اوج خودش برمی‌گردد.

آشتیانی در پایان خاطرنشان کرد: من از رحیمی تشکر می‌کنم که با پیشکسوتان این تیم در تماس است و جای امیدواری است که با وجود این همه مشکل تمامی مسائل را پیگیری می‌کند و تمام جوانب را در نظر دارد و می‌خواهم این پیام را به هوادارانی که از مسائل و مشکلات فصل‌های پیش سرخورده بودند بدهم که امیدوار باشند پرسپولیس با وجود رحیمی و حضور دایی حتی دربازیهای آسیایی هم مقام می‌آورد.

انتهای پیام/


برچسب ها: رحیمی ، مسائل ، دایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار