برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" سیمای اردوی شبکه سحر به بررسی "وضعیت موزه ها و گردشگری در ایران" می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، محسن روخ دوست تهیه کننده "ایران در یک نگاه" ضمن بیان این مطلب گفت: در برنامه این هفته مباحثی همچون "وضعیت موزه ها در ایران"، "جهانگردی در ایران"، "قدمت میراث باستانی کشور" و "اهمیت نگهداری از این میراث تاریخی و فرهنگی" مورد تبادل نظر قرار می گیرد.
 
وی افزود: محمدرضا جواهری مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان مهمان این برنامه است و پیرامون مباحث یاد شده به گفت و گو خواهد پرداخت.
 
روخ دوست ادامه داد: گزارش از کاخ موزه گلستان نیز بخش دیگر برنامه این هفته "ایران در یک نگاه" است که طی آن با دو نفر از بانوان راهنمای این موزه در مورد بخش های مختلف کاخ موزه، استقبال بازدیدکنندگان و قدمت آن گفت و گو شده است.
 
"ایران در یک نگاه" امشب دوشنبه 29 اردیبهشت ماه ساعت 18:00 به وقت تهران با اجرای ساجد رضوی و احمد عباس روی آنتن سیمای اردو می رود.
 
سید حسن زیدی گزارشگر این برنامه است و محمدمهدی شرافت (مترجم همزمان)، مهسا عربی و مهدی روزبهانی (دستیار تهیه)، محمدرضا حسنعلی پورمقدم (تصویربردار) و فرید ارس خانی (تدوینگر) از دیگر عوامل تهیه آن هستند.


انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار