وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور یک فرمانده مشهور طالبان و طراح چند حمله تروریستی در ولایت "لوگر" را امروز دستگیر کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  وزارت کشور افغانستان امروز (دوشنبه) با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد که نیروهای امنیتی افغان صبح امروز یک فرمانده مشهور طالبان که تاکنون چند حمله تروریستی علیه نیروهای امنیتی را برنامه‎ریزی کرده بود، دستگیر کردند.
 
این فرمانده طالبان "ملا عبدالله" نام دارد که با تلاش نیروهای امنیتی افغان ساعت 6 صبح امروز در منطقه «سیدان» شهر «پل علم» مرکز ولایت لوگر دستگیر شد.
 
به نقل از این اطلاعیه، مقداری سلاح‎ سبک و سنگین نیز همراه با این فرمانده ارشد طالبان به دست نیروهای امنیتی افغان افتاده است.
 
ملا عبدالله اکثر حملات تروریستی و مین‎گذاری‎ها را در ولایت لوگر افغانستان سازمان‎دهی می‌کرد؛ وی برای از بین بردن نیروهای امنیتی و دفاعی افغان از چند سال پیش تاکنون در این ولایت فعالیت داشت.
 
نیروهای امنیتی و دفاعی افغان عملیات ضد طالبانی «عقاب» را چند روزی است که از سرگرفته‌اند و در جریان آن چند فرمانده طالبان را دستگیر و یا از بین برده‎اند.
/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.