شبکه العربیه خبر داد؛

ارتشبد السیسی 85 درصد از آرای مصری‌های مقیم خارج را به خود اختصاص داد

شبکه العربیه گزارش داد ارتشبد عبدالفتاح السیسی 85 درصد از آرای مصری‌های مقیم خارج را به خود اختصاص داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه العربیه لحظاتی پیش گزارش داد ارتشبد عبدالفتاح السیسی وزیر دفاع سابق مصر 85 درصد از آرای مصری‌های مقیم خارج را به خود اختصاص داده است.

"حمدین صباحی" دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری مصر 15 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

براساس گفته‌های سخنگوی وزارت امورخارجه مصر بیش از 250 هراز تن از شهروندان مصری مقیم خارج در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت داشتند.

"عبدالفتاح السیسی" شب گذشته در مصاحبه با شبکه "النهار" مصر در سخنانی با دعوت از مردم مصر برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: الان نمی توان به سطح دمکراسی پیشرفته در مصر دست یافت اما اراده سیاسی در این مورد وجود دارد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به اینکه با "محمد مرسی" بر سر برون رفت از بحران مصر به توافق دست یافته بودیم تاکید کرد: اما با این وجود رییس جمهوری سابق مصر موضعی متفاوت با آن اتخاذ کرد.

"ارتشبد السیسی" همچنین هدف خود را بهبود سطح شهروندان مصر دانست و گفت: در این زمینه باید سیاست های جدیدی اتخاذ کرد.

وی با بیان اینکه آگاهی سیاسی مردم مصر پس از وقوع دو انقلاب در این کشور بی سابقه شده است افزود: به "محمد مرسی" گفتم ارتش ملک هیچ کسی نیست و نخواهد بود.

وزیر دفاع سابق مصر همچنین گفت: با هیچ کسی خصومت نداشته و بدون مدرک قانونی هیچ کسی بازداشت نخواهد شد.

"السیسی" با اشاره به اینکه خود را به عنوان فردی مقید به دولت و قانون در انتخابات عرضه خواهم کرد اضافه کرد: ما در راه دمکراسی درست گام برداشته و به حمایت گروه های سیاسی و جوانان نیاز داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار