فعاليت‌هاي شاخص امامان جمعه سراسر كشور در قالب مستند راديويي ارائه مي‌شود.

به گزار ش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومي راديو معارف، مدير گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي با بيان اينكه نهاد نماز جمعه يكي از مهمترين دستاوردهاي انقلاب اسلامي است افزود: به منظور اطلاع رساني و ترسيم فعاليت‌هاي شاخص امامان جمعه سراسر كشور مستند گزارشي «ميعاد» براي مخاطبان تهيه شده است.

احمد عارفخاني با اشاره به اينكه برنامه «ميعاد» در چند سال گذشته با هدف تشويق و ترغيب مخاطبان به شركت در نماز جمعه تهيه مي‌شد، گفت: در مجموعه جديد «ميعاد» كه به صورت مستند گزارش راديويي تهيه مي‌شود؛ فعاليت‌هاي اماما ن جمعه در ايام هفته براي شنوندگان معرفي مي‌شود.

وي افزود: گفتگو با امامان جمعه، نمازگزاران، كسبه و بازاريان و نهادهاي فرهنگي شهرها درباره اقدامات امامان جمعه از جمله موضوعات محوري مستند راديويي «ميعاد» است كه در اولين هفته اين مجموعه در تاريخ 2 خرداد 93 به معرفي فعاليت‌هاي حجت الاسلام و المسلمين لزومي امام جمعه محترم پاكدشت مي‌پردازد.

مستند راديويي «ميعاد» كاري از گروه خبر و برنامه‌هاي سياسي به تهيه كنندگي و اجراي حميد سوري و با مشاوره حجت الاسلام داوود الموسوي روزهاي جمعه هر هفته از ساعت 10:00 براي مخاطبان فرهيخته راديو معارف پخش مي‌شود. علاقمندان به دريافت اين برنامه مي‌توانند به صفحه اختصاصي برنامه «ميعاد» در سايت راديو معارف مراجعه نمايند.

برچسب ها: رادیو ، معارف ، دستاورد ، موضوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار