در حالیکه گفته می شود که علی دایی و محمد پنجعلی برای ارئه مدارک نسبت به جعلی بودن کارت‌های خدمت برخی از بازیکنان فولاد به مجلس رفتند اما سرپرست تیم پرسپولیس نظر دیگری درباره این موضوع دارد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اسماعیل کوثری یکی از نمایندگان مجلس همبازی سابقم در باشگاه ابومسلم مشهد بوده است. بر این اساس وی مرا به همراه دایی به دفترش در مجلس دعوت کرد.

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: خاطرات گذشته را با کوثری مرور کردیم و صحبت هایی هم در مورد فوتبال ملی و باشگاهی انجام دادیم. به هر حال علی دایی سند و مدرکی نسبت به جعلی بودن کارت پایان خدمت برخی از بازیکنان فولاد به کوثری ارائه نکرد.

وی بیان کرد: طبیعی بود که ما با کوثری نماینده مجلس در مورد فوتبال حرف بزنیم اما سند و مدرکی به وی ارائه ندادیم.

پنجعلی درباره وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: حساب های باشگاه مسدود نیست و مسوولان در شرف پرداخت بدهی های بازیکنان هستند. به هر حال شرایط باشگاه تا چند روز دیگر بهتر خواهد شد.

سرپرست پرسپولیس در خصوص همزمانی کار اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با استقلال بیان کرد: مسوولان پرسپولیس برای اینکه تیم خوب و آبرو مندانه‌ای را برای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا ببندند با دقت و وسواس خاصی کارشان شروع کردند. بر این اساس فعالیت آنها ارتباطی با اعضای هیئت مدیره استقلال ندارد.

وی در مورد شروع تمرینات پرسپولیس بیان کرد: تمرینات تیم روزهای 10 یا 15 خرداد ماه شروع می شود. همچنین علی دایی اردوی داخلی و خارجی برای تیم در نظر گرفته است که برنامه اش را در اختیار رحیمی مدیر عامل باشگاه قرار داده است.

وی در پایان در مورد بازیکنان مد نظر سرمربی پرسپولیس برای فصل بعد خاطر نشان کرد: علی دایی لیست بازیکنان  مدنظرش را به رحیمی مدیر عامل تیم داده است. در برخی از رسانه ها مطرح شده بود که با برخی از بازیکنان فولاد به توافق رسیدیم که شایعه‌ای بیش نیست.

گفتنی است اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیروز در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر علی دایی و محمد پنجعلی با وی گفت: در دیدار صورت گرفته که آقای دایی نیز حضور داشت مدارکی ارایه شده اما این دیدار در راستای رسیدگی به این مسائل نبود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پنجعلی ، دایی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار