رییس فدراسیون کشتی ایران از شبکه یک و خیابان ایران برای توجه ویژه به کشتی و قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرهنگی، تقدیر کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران ؛حامد جوادزاده، تهیه کننده خیابان ایران درگفتگو با روابط عمومی شبکه یک گفت: در پی پخش برنامه پنجشنبه شب خیابان ایران و دعوت از مسئولان کشتی به این برنامه ، عسگری، مسئول روابط عمومی فدراسیون کشتی درتماس تلفنی، پیام تشکررسول خادم را از عوامل این برنامه به خاطر توجه ویژه  به موضوع کشتی اعلام کرد.

رییس فدراسیون کشتی همچنین برای همکاری همه جانبه با خیابان ایران و شبکه یک اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است: دربرنامه پنج شنبه شب خیابان ایران، هادی عامل مجری و کارشناس کشتی و علیرضا دبیر، قهرمان سابق کشتی جهان و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران به بهانه قهرمانی ایران درمسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تهران، در استودیو برنامه حاضر شدند و درباره وضعیت کشتی ایران در جهان صحبت کردند.

خیابان ایران کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که پنجشنبه و جمعه شبها ساعت 24 با موضوع مسایل روز، از این شبکه پخش می شود.  
 
 رسول خادم رییس فدراسیون کشتی ایران از شبکه یک و خیابان ایران برای توجه ویژه به کشتی و قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرهنگی، تقدیر کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، شبکه ، یک ، ایران ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.