اعضای کمیته آموزش عالی مجلس بر بررسی وضعیت کنونی دانشگاه پیام نور پرداخته نگران شرایط کنونی این دانشگاه هستند.

دکتر جواد هروی رییس کمیته آموزش عالی مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: دو جلسه‌ای که با مسئولان وزارت علوم،‌ اعضای کمیته آموزش عالی مجلس و مسئولین دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه‌ها داشتیم به بررسی چالش‌هایی پیش رو در دانشگاه پیام نور پرداختیم که مهمترین دغدغه نمایندگان توسعه کمی این دانشگاه به دور از توسعه کیفی است.

وی گفت: مقرر شد برای برون رفت از این توسعه کمی مسئولین دانشگاه پیام نور گزارش مختصری از چشم انداز و اهداف پیش روی خود در سال‌های آینده و راهکارهای مدنظر برای برون رفت از وضعیت کنونی،‌ ارائه دهند.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها محدود به توسعه کمی نبوده بلکه نسبت استاد به دانشجو، ‌تجهیزات آموزشی و فنی و نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله ملاک‌های بررسی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر این توسعه کمی و دوری از رشد کیفی آموزش موجب خالی شدن 200 هزار صندلی در دانشگاه پیام نور شده است.

وی یادآور شد: جلسه بعدی کمیته آموزش عالی در دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۳:۰۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
همه چیزمون شده کمی بابا تو رو خدا این دانشگا ههای بی خود پیام نور و آزاد و حذف کنید تا او نیکه واقعا درس خونه وارد دانشگاه بشه و او نیکه اینکاره نیست خودشو اللاف نکنه و سطح توقعاتشون هم بالا نره دانشگاه باید بشه مثل خارج قیف برعکس یعنی ورود راحت موندن در دانشگاه با گرفتن امتحانات سخت ,سخت بشه و هر کی اینکاره هست درس خونه.همه چی شده مسخره بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
پیام نور چیز بسیار بی خودی است. آدم پول بده، کتاب هاش هم گیر نیاد و استاد هم هرچیزی که دوست داره بگه! آخرش هرچی از کتاب میخونی با اون سوالای پیایان ترم جور در نمیاد!!

هرکی بره پیام نور استباه کرده، میریم هرجایی به جز پیام نور لااقل میدونیم چی داریم میخونیم...