رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: 16 هزار و 500 ورزشکار در رشته های سه گانه در کشور ساماندهی شده اند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

محمدعلی صبور در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از این مجموع 70 درصد را آقایان و مابقی را خانم ها تشکیل داده اند.

وی، از حضور تیم ایران در هفت مسابقه رسمی تا پایان آبان امسال خبر داد و افزود: حضور در مسابقات قهرمانی ساحلی آسیا، مسابقات قهرمانی امید و بزرگسالان آسیا و مسابقات جهانی دوگانه در اسپانیا از مهم ترین این برنامه هاست.

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در مسابقات گروه اعزامی اسپانیا و قزاقستان دو ورزشکار از استان چهارمحال و بختیاری حضور دارد.

صبور، وجود ارتفاع مناسب استان چهارمحال و بختیاری از سطح دریا، وجود پتانسیل گردشگری و استعدادهای ورزشی را از ظرفیت های این استان برای توسعه ورزش عنوان و تصریح کرد: احداث پایگاه قهرمانی ورزش های سه گانه ایران در چهارمحال و بختیاری در دست برنامه ریزی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار، توسعه زیرساخت های ورزشی استان را از اولویت های مهم در برنامه های اجرایی بیان کرد.

قاسم سلیمانی افزود: در سفر قریب الوقوع هیات دولت و رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری تلاش می شود برای اجرای طرح های ورزشی نظیر پایگاه قهرمانی اعتبار جذب شود.

تیم ملی ورزش های سه گانه کشور خرداد امسال برای شرکت در مسابقات قزاقستان و اسپانیا اعزام می شود.
رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه به منظور دیدار با ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی در شهرکرد به استان چهارمحال وبختیاری سفر کرده است./س

برچسب ها: ورزش ، سه گانه ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.