دبیرانجمن اسلامی دانشگاه اصفهان: از برگزاری همایش "دلاوران دلواپس" به همت جمع کثیری از تشکل‌های دانشجویی و مجموعه‌های فرهنگی مردمی استان اصفهان و اساتید حوزه و دانشگاه اصفهان خبرداد.

"محمدحسین امینی هرندی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از برگزاری همایش "دلاوران دلواپس" به همت جمع کثیری از تشکل‌های دانشجویی و مجموعه‌های فرهنگی مردمی استان اصفهان و اساتید حوزه و دانشگاه اصفهان خبرداد. 
 
وی با بیان اینکه مجوز‌های مورد نیاز دریافت شده است، افزود: بنیاد شهید مجوز برای برگزاری این همایش در خیمه گلستان شهدای اصفهان را صادر کرده،‌ اما امکان تغییر فضای برگزاری همایش وجود دارد.
 
دبیرانجمن اسلامی دانشگاه اصفهان در تشریح اهداف برگزاری این همایش گفت: همایش مذکور کاملا مردم بوده و وابسته به هیچ جریانی نیست و قرار است در آن از مقام شامخ دلاوران عرصه جهاد فناوری هسته‌ای یعنی شهیدان شهریاری، احمدی روشن، علیمحمدی و رضایی‌نژاد تجلیل به عمل آید.

امینی هرندی با بیان اینکه نخبگان دانشگاهی و حوزوی منتقد توافقنامه ضعیف ژنو هستند، تاکید کرد: تاکنون چهره‌های فرهنگی، سیاسی، حوزوی و دانشگاهی مختلف شهر اصفهان، شورای اسلامی شهر در کنار مردم جهت شرکت در این همایش اعلام آمادگی کرده‌اند که لیست اسامی آن‌ها در اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.  

شایان ذکر است همایش بزرگ "دلاوران دلواپس" ساعت ۱۷ شنبه (سوم خرداد ماه) همزمان با سالروز آزادی خرمشهر و روز مقاومت، به همت جمع کثیری از تشکل‌های دانشجویی ومجموعه‌های فرهنگی مردمی استان اصفهان و اساتید حوزه و دانشگاه اصفهان درخیمه گلستان شهدای این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار