کتاب "گوشواره‌های خاک" اثر صغری مرادی توسط انتشارات سوره‌های عشق چاپ شد.

قاسم نظری مسئول انتشارات سوره‌های عشق در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: "17 روز در میدان جنگ" اثر عبدالحسین رحمتی پیرامون زندگی سردار شهید علی حیاتی نوشته شد و با قیمت 10 هزار تومان توسط انتشارات سوره عشق چاپ شده است.

وی افزود: کتاب قصه "امیرعلی و کلاه آهنی" اثر الهام محمدزاده در تیراژ 3000 نسخه و با قیمت سه هزار تومان توسط انتشارات سوره عشق در بازار نشر عرضه شد.

مسئول انتشارات سوره عشق ادامه داد: کتاب "گوشواره‌های خاک" اثر صغری مرادی با موضوع شهدای شاخص زن در استان ایلام در تیراژ 2000 نسخه‌ با قیمت 14 هزار تومان توسط این انتشاراتی چاپ شد.

نظری اظهار داشت: زندگی نامه سردار شهید یادگار امیدی با عنوان "یادهای یادگار" اثر محمدعلی قاسمی در حدود 810 صفحه ویرایش شده است و تا 20 روز آینده روانه چاپ خواهد شد.

وی عنوان کرد: رمان اخراجی‌ اثر حیدری کتاب دیگری است که در انتشارات سوره عشق مراحل چاپ که در انتشار سوره عشق مراحل چاپ خود را سپری می‌کند.

این کتاب از داستان واقعی دختری ایرانی‌الاصل در عراق برگرفته شده، این دختر در جنگ عراق برای کسب اطلاع از نامزدش تلاش زیادی می‌کند پس از جنگ متوجه می‌شود صدام افراد جدا شده از خانواده را سر به نیست کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوره ، عشق ، کتاب ، گوشواره ، انتشارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار