قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: بحث عفاف و حجاب باید در حوزه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، صدا و سیما و دانشگاه به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و آخرین ایستگاه ارزیابی بر روی مسائل حجاب و عفاف در جامعه نیروی انتظامی است لذا همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این زمینه بپردازند.

"مرتضی میرباقری" قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره برنامه‌های این معاونت در حوزه عفاف و حجاب گفت: شورای اجتماعی کشور جلساتی را پیرامون این موضوع برگزار کرده و ما نیز به عنوان یکی از اعضای این شورا اعلام کرده‌ایم که دولت برای پشتیبانی از تحقق گسترش فرهنگ حجاب و عفاف جدی است و در این زمینه از همه کسانی که در این راستان فعالیت می‌کنند حمایت خواهد کرد.

وی افزود: متأسفانه برخی از برنامه‌ها درباره این طرح به دلیل کمبود اعتبارات و برخی به دلیل اینکه در اولویت دولت قبلی قرار نداشت محقق نشد.
 
وی با بیان اینکه وزیر کشور رسما اعلام کرده است که تمام برنامه‌هایی که در این زمینه تدوین شده باید اجرایی شود، اظهار داشت: دستگاه‌هایی که امکانات لازم را دارند باید باتوجه به قانون در راستای عملی شدن گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در حیطه کاری خود وارد عمل شوند.

میرباقری تأکید کرد: بحث عفاف و حجاب باید در حوزه‌هایی از جمله آموزش و پرورش، صدا و سیما و دانشگاه به صورت جدی مورد بحث و بررسی قرار گیرد و آخرین ایستگاه ارزیابی روی مسائل حجاب و عفاف نیروی انتظامی است لذا همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در این زمینه بپردازند.
 
وی خاطرنشان کرد: بحث گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در سواحل کشور نیز یکی از موضوعاتی است که مدنظر ما قرار دارد که امیدواریم با کمک بخش خصوصی بتوانیم خدمات خوبی را در این زمینه به مردم ارائه دهیم. 

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی تصریح کرد: یکی از جدی‌ترین طرح‌های شورای اجتماعی کار در ماه‌های آینده این است که در جهت مقابله با کسانی که برای بانوان مزاحمت ایجاد می‌کنند وارد عمل شویم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار