نشریه آمریکایی "نشنال ریویو"‌ در گزارشی با اشاره به اقدامات داخلی و بین المللی باراک اوباما نوشت : وی بطور خطرناکی در حال نابود کردن سرمایه های کشور در پوشش سخنرانی های کلیشه ای است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از نشنال ریویو ؛‌ این نشریه در مقاله ای به قلم " جیم گرفتی " نوشت : نگاهی  به بسیاری از اقدامات دولت آمریکا می توانداین سخن را اثبات کند . هیچکس مانند اوباما نتوانسته در قالب فعالیت های دیگر به اتلاف سرمایه و دارایی های ملی کشور خود بپردازد . 

دنیس مک دونوف ، رییس کارمندان شاغل در کاخ سفید در اظهاراتی تصریح کرد : درباره مشکلات ایجاد شده هیچ کسی به اندازه شخص رییس جمهور مورد اهانت قرار نگرفته است . توهین ها و انتقادات به اوباما بیش از آن چیزی بوده که بطور معمول در رسانه ها و مطبوعات انجام می گیرد. 

اما بدیهی است که شکست های پیاپی در عرصه سیاست و دیگر میادین از سوی دولت اوباما خشم  و عصبانیت مردم آمریکا را توجیه می کند . 

بسیاری از مردم آمریکا نیز در شبکه های اجتماعی انتقادات تندی علیه باراک اوباما اظهار داشته اند و در برخی نوشته ها  وی را انسانی " سکته آور " نامیده اند  .

حوزه سیاست خارجی از اصلی ترین میادینی بوده که از اوباما و شکست هایش انتقاد شده است . در تازه ترین نظرسنجی انجام گرفته از شهروندان آمریکایی ایننتیجه بدست آمده که آنها معتقدند دولت واشنگتن باید دخالت های خود در امور بین المللی را تا حد محسوسی کاهش داده و به بهبود وضعیت داخلی کشور توجه بیشتری داشته باشد . 

سوریه ، بحران اوکراین و مواجه با روسیه ، برنامه هسته ای ایران و مذاکرات میان تهران و 5+1 ، مذاکرات صلح خاورمیانه ، مسئله "اوباماکر" و دهها مسئله دیگر از جمله گزینه هایی به شمار می آید که باراک اوباما نتوانسته به وعده هایی که هنگام تبلیغات انتخاباتی عنوان کرده ، عمل نماید . 



انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار