معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توانمندسازی جانبازان و ایثارگران می‌توان از ظرفیت‌های آنان استفاده بهینه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجة‌الاسلام شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح شرکت آبزی اکسیر کوثر گفت: از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایجاد اشتغال‌زایی برای این عزیزان، ایثارگران است.

معاون رییس جمهور ادامه داد: مقام معظم رهبری سفارش‌های زیادی در حوزه اقتصاد مقاومتی داشتند که تعبیر این تأکیدات، ایستادگی روی پای خود و اتکا به نیروهای خودمان در کشور است تا از میزان وابستگی به دیگر کشورها کاسته شود.
 
وی افزود: شرکت آبزی اکسیر کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با حضور خانواده ایثارگران مدیریت می‌شود و تاکنون گامهای مؤثری برداشته است.
 
حجة‌الاسلام شهیدی اشتغال‌زایی برای ایثارگران را از دغدغه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست که با توانمندسازی جانبازان می‌توان از ظرفیت‌های این وارثان اصلی انقلاب استفاده بهینه کرد.
 
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران احداث این پروژه را یک نمونه خوب از برنامه‌های اشتغالزایی در بنیاد شهید نام برد که به واقع محقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار