سازمان هنری و ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیش از 9 کتاب در حوزه پایداری و دفاع مقدس همزمان با سالگرد آزاد سازی خرمشهر با قدرت به میدان می‌آید.

گلعلی بابایی رییس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: این بنیاد همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر در حوزه خاطرات روایت، مستند، بازنویسی و زندگی‌نامه، 9 اثر ویژه ادبی را رونمایی می‌کند.

وی افزود: در بخش خاطره کتاب‌های "فقط غلام باش" نوشته حمید حسام "خاطرات محمد رفیعی" و "اینجا صدایی نیست" به روایت از رضا پورعطا و نوشته فرامرز گرجیان رونمایی می‌شود.

بابایی در خصوص بخش مستند و تحقیق بیان کرد: کتاب "خرمشهر نمی‌بیند" نوشته رضا خضری که حوادث خرمشهر را قبل از سقوط و بعد از سقوط بررسی می‌کند و کتاب "نقش در تداوم حسینی" نوشته سید علی صادقی رونمایی می‌شود.

وی افزود: دو کتاب ویژه در بخش زندگی‌نامه داریم که کتاب "با تو می‌مانم" روایت یکی از همرزمان شهید باکری نوشته جمشید نظمی و "برفراز آشیانه عقاب" زندگی‌نامه داستانی شهید محمود کاوه نوشته منصور انوری است.

وی با اشاره به انتشار کتاب "یادنامک" گفت: این کتاب از بزرگترین آثار منتخب کنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع مقدس گردآوری شده و بالغ بر 400 صفحه دارد.

بابایی خاطرنشان کرد: در بخش بازنویسی کتاب‌های "ویزای بهشت" نوشته عباس جعفری مقدم و "راز گمشده من" نوشته مهدی هاشمی از سالگرد آزادسازی خرمشهر رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: نشر ، آثار ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن یگانه
۲۲:۳۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
دست خبرنگار درد نکنه که اطلاعات دقیق میده