وزیر اطلاعات گفت: پنجه آهنین دستگاه اطلاعاتی باید برگلوی دشمنان کشور فرو رود، لذا دستهای ما یقه دشمنان ایران را می‌گیرد نه نیروهای خودی و مردم را چون وظیفه وزارت اطلاعات تأمین آرامش و آسایش برای مردم است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات امروز سه‌شنبه دردیدار با نخبگان، فرهیختگان و اساتید دانشگاه‌های استان کردستان دردانشگاه علوم پزشکی سنندج، با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: اسلام درقرآن همواره بر رعایت مشی اعتدال درتمامی امور سفارش می‌کند  لذا این مهم در حوزه امنیت، در دستورکار دولت یازدهم قرار دارد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بر اعتدال در اخلا ، اعتقادات و امنیت تأکید دارد، افزود: مسیر حرکت نباید با احساسات افراطی و شعارهای تند و تیز همراه باشد، بلکه باید با عقلانیت و اعتدال همراه باشد.

وی با اشاره به نقش نخبگان درجامعه اظهارداشت: ازنظر قرآن، نخبگان و فرهیختگان جامعه نباید دربرابر ناهنجاریها بی‌تفاوت و ساکت باشند، بلکه باید ازخود حساسیت نشان داده و با کمک حاکمیت در شکل‌گیری عزم ملی در راستای برطرف کردن کاستی‌ها با مدیریت جهادی به سوی وضعیت مطلوب کوشش کنند.

وزیر اطلاعات با اشاره به امنیت حاکم در جمهوری اسلامی ایران از ملت ایران به عنوان بالاترین و مطمئن‌ترین تولید کنندگان امنیت ملی درجامعه یاد کرد و افزود: امنیت موجود در کشور ما محصول کارکرد امنیت‌ساز یکایک آحاد جامعه است و تنها اختصاص به کسانی که دراین عرصه مسئولیت مستقیم دارند مربوط نمی‌شود، بلکه نتیجه شرکت تمام مردم دراین عرصه است.

وی با اشاره به اینکه یک کشور و حاکمیت بدون پنجه آهنین و نیروهای مسلح و نیروهایی که امنیت حاکم برجامعه را تأمین و تضمین کنند اداره نمی‌شود، خاطرنشان کرد: پنجه آهنین دستگاه اطلاعاتی باید برگلوی دشمنان کشور فرو رود، لذا دستهای ما یقه دشمنان ایران را می گیرد نه نیروهای خودی و مردم را چون وظیفه وزارت اطلاعات تأمین آرامش و آسایش برای مردم است.

انتهای پیام/
        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار