استاندار تهران از کمبود فضاهای آموزشی و مدرسه در پروژه مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سید حسین هاشمی در حاشیه جلسه شورای مسکن مهر عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین مشکل مسکن مهر در زمینه تأمین فضاهای آموزشی است چرا که با شروع سال تحصیلی جدید با مشکل کمبود مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن در مسکن مهر روبرو هستیم.
 
وی تأکید کرد: در حال حاضر 17 مدرسه در شهر جدید پرند و پردیس در حال ساخت است که با شروع سال تحصیلی تحویل دانش‌آموزان ساکن در این دو شهر می‌شود.
 
استاندار تهران ادامه داد: باید در ساخت فضاهای آموزشی و مدرسه برای دانش‌آموزان نظارت‌ها جدی و مستمر باشد تا این پروژه‌ها در زمان مقرر تکمیل و آماده شود.
 
هاشمی با اشاره به مشکلات عمده‌ای که در زیرساخت‌های مسکن مهر وجود دارد ، اظهار داشت: یکی از زیرساخت‌های لازم و ضروری در پروژه مسکن مهر ساخت درمانگاه، مدرسه و کلانتری است.
 
استاندار تهران با اشاره به تعاونی‌هایی که در ساخت پروژه مسکن مهر مشارکت داشتند گفت: این تعاونی‌ها موظف هستند وظایفی که بر عهده داشتند را هر چه سریعتر به سرانجام برسانند و اگر در این خصوص با مشکلی مواجه شدند از طریق مراجع قضایی تعیین تکلیف کنند.
 
هاشمی تصریح کرد: برای تأمین امکانات منابع مالی ساخت پروژه مسکن مهر کمیته‌ای تشکیل شده و مقرر گشته ظرف مدت یک هفته راهکارهای لازم برای زیرساخت‌های مسکن مهر ارائه کنند.
 
استاندار تهران خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه، درمانگاه ، مسجد کلانتری حداقل نیازهای یک منطقه است و برای این منظور کانکس‌ و زمین موردنیاز برای ساخت کلانتری در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه ، مسکن مهر ، پرند ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار