در ترفند امروز نحوه مشاهده جزئيات کامل عمليات کپي و انتقال را به صورت پيش فرض درمي آوريم تا ديگر هر بار به انتخاب يک گزينه مشخص براي نمايش نياز نباشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در ويندوز جديد مايکروسافت (ويندوز 8) هنگامي که فايلي را کپي و يا Move مي کنيد، پنجره اي باز مي شود که ميزان انتقال فايل را نمايش مي دهد. همچنين اگر نياز به مشاهده جزئيات بيشتري از اين انتقال داشته باشيد ،بايد روي گزينه More detail کليک کنيد تا يک نمودار گرافيکي از نحوه انتقال اطلاعات را باز کند.

 در ترفند امروز نحوه مشاهده جزئيات کامل عمليات کپي و انتقال را به صورت پيش فرض درمي آوريم تا ديگر هر بار به انتخاب يک گزينه مشخص براي نمايش نياز نباشد.براي اين کار کليدهاي ترکيبي Win+R را بزنيد تا پنجره Run باز شود. حال عبارت regedit را وارد کنيد و Enter بزنيد. سپس به مسير زير برويد:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\OperationStatusManager

حال در سمت راست روي متغير EnthusiastMode دوبار کليک کنيد و Value data را به يک تغيير دهيد. اگر اين متغير وجود نداشت، در فضاي خالي راست کليک کنيد و روي New برويد و (Dword (32-bit value را انتخاب کنيد.

 EnthusiastMode را به عنوان نام اين متغير وارد کنيد و پس از 2بار کليک روي آن، Value data را يک قرار دهيد. حال ديگر کار تمام است و اکنون مي توانيد با Copy يا Move کردن يک فايل، جزئيات را مشاهده کنيد. براي بازگشت به حالت قبلي کافي است Value data را به 0 تغيير دهيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار