کنی اظهار داشت: فدراسیون جهانی درصدد افزایش تعداد اعضای فعال خود بوده از این رو مجوز تاسیس کنفدراسیون غرب آسیا به ایران داده شده است.

محمد کنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در طول حضور رییس فدراسیون جهانی دراگون بوت در ایران مذاکرات بسیاری در زمینه توسعه این رشته انجام دادیم.

رییس انجمن دراگون بوت ادامه داد: انجمن دراگون بوت ایران فعال‌ترین نهاد ملی این رشته ورزشی است فدراسیون جهانی به شدت علاقه دارد تا تعداد اعضای فعال خود را در ایران افزایش دهد.

کنی تصریح کرد: در راستای افزایش تعداد افراد فعال ، مجوز تاسیس کنفدراسیون غرب آسیا و آسیای میانه به انجمن دراگون بوت ایران داده شده است.

وی  ادامه داد: در زمینه تاسیس کنفدراسیون غرب آسیا و آسیای میانه مذاکرات و دیدارهایی با دبیرکل کمیته ملی المپیک، علیپور رییس فدراسیون انجمن‌ها و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک و دنیا مالی نایب رییس فدراسیون جهانی و مشاور وزیر ورزش برگزار کردیم همگی قول حمایت کامل از دراگون بوت را داده‌اند تا با محوریت ایران و تاسیس دبیرخانه در تهران توسعه دراگون بوت در این منطقه کلید بخورد


کنی افزود: دوره مربیگری و داوری بین‌المللی توسط چهار مدرس ارشد فدراسیون چهار تدریس شده است 75 نفر شامل 26 خانم و 49 آقا از 14 استان کشور و دو کشور خارجی در این دوره حضور داشتند از میان این افراد 65 نفر شامل 21 خانم و 44 آقا در دوره مربیگری شرکت نمودند که هفت نفر گواهی حضور در دوره تمرین فدراسیون جهانی را دریافت کردند.


وی ادامه داد:32نفر موفق به اخذ مدرک بین‌المللی سکاندار و مدرک بین‌المللی مربیگری پایه یا مقدماتی شده و 24 نفر نیز مدرک بین‌المللی مربیگری پیشرفته‌ را به دست آوردند همچنین 34 نفر شامل 20 خانم و 23 آقا در دوره داوری حضور یافتند که 30 نفر موفق به کسب مدرک مسئول فنی مسابقه فدراسیون جهان دراگون بوت شده و تعداد 13 نفر نیز مدرک رده یک بین‌المللی را کسب کردند.

کنی ادامه داد:در مجموع حضور مسئولان و مدرسین بلند پایه فدراسیون جهان در ایران  موجب برپایی یک دوره آموزشی بی‌نظیر منطقه‌ای شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار