رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت: هیئت کاراته استان کرمانشاه با بالاترین آمار ورزشکار و کسب بیشترین عناوین قهرمانی چشم انتظار ایجاد خانه کاراته است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

ناصر محمدصالحی گفت: کلاس‌های ارتقای داوری در بخش کومیته در سبک‌های کنترلی برای آقایان و بانوان در اواسط خردادماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گفته رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه، اردوی تفریحی و ورزشی مربیان در هفته سوم خردادماه سال‌جاری برای ایجاد تعامل بیشتر بین مربیان از جمله برنامه‌های این هیئت است.

وی تصریح کرد: هیئت کاراته استان کرمانشاه با 17 هزار نفر کاراته‌کا بالاترین آمار ورزشکار و کسب بیشترین مقام‌های قهرمانی بین‌المللی، آسیایی و ملی‌پوشان است.

محمدصالحی یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت کاراته استان کرمانشاه را نداشتن خانه کاراته برای ورزشکاران این رشته دانست و افزود: علی‌رغم‌ پی‌گیری‌های بسیار برای ساخت خانه کاراته طی چند سال اخیر، هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته در حالی که برخی از هیئت‌های ورزشی استان دارای دو خانه هستند.

صالحی به بی‌توجهی مسئولان ورزشی بهورزشکاران و قهرمانان کاراته‌کا استان کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: قهرمانان کاراته‌کا کرمانشاهی به‌دلیل عدم توجه لازم مسئولان انگیزه‌های خود را از دست داده‌اند که این امر پیامدهای نامطلوبی برای ورزشکاران در سطح‌های پایین خواهد داشت./ز

برچسب ها: کرمانشاه ، افتخار ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.