بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۳ منحصرا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش، از روز یکشنبه چهارم خرداد ماه سال ۹۳ آغاز و در روز شنبه دهم خرداد پایان می‌پذیرد.

دکترحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح مندرج در اطلاعیه این سازمان که از روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و نیز در نشریه پیک سنجش دوشنبه ۱۵ و ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت ماه منتشر شده، می‌توانند در آزمون مذکور شرکت کنند.
 
وی با بیان اینکه آزمون دوره کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۳ در روز جمعه ۲۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: داوطلبان لازم است از روز سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۳ لغایت پنجشنبه ۲۳ مرداد با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و اطلاع از شرایط آزمون اقدام نمایند.
 
وی افزود: براساس ضوابط در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال ۹۳ از ۴۱ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در جدول اطلاعیه که در روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۳ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است، پذیرش در ۲۵ کد رشته امتحانی از طریق آزمون و در ۱۶ کد رشته امتحانی از طریق سوابق تحصیلی (بدون آزمون) صورت خواهد گرفت.
 
وی یادآور شد: بدیهی است، داوطلبان متقاضی هر یک از کد رشته‌های مذکور اعم از با آزمون یا بدون آزمون لازم است، در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۲۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
واقعاخیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۵:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام اگه ممکنه از سازمان سنجش بپرسید آیا امسال کنکور ارشد فراگیر برای ورودی مهر۹۳ برگزار میشود یا ن؟ب خدا ما اژ قبل از عیدی سره کاریم میگن امروز یا فردا برگزار میشه،ترو خدا اگه ممکنه پیگیری کنید؟ تشکر
آخرین اخبار